elindanielsson

Alla inlägg under juni 2013

Av elin danielsson - 21 juni 2013 09:52

Hej! Första veckan på sommarlovet spenderade jag med 17 underbaratjejer på fotbollsskolan! :)
Nu idag påmidsommarafton ska jag äntligen få träffa min älskade pojke igen, jag är så galet kär i den pojken att en vecka känns som en evighet utan honom!

Av elin danielsson - 8 juni 2013 23:24

Jag vet inte riktigt... det funkar liksom inte när han är snäll och trevlig på mig, jag är van med de spydiga kommentarerna och även de kränkande, ända sedan han sårade mig mest av allt så kan jag aldrig någonsin kolla på honom med samma blick som jag gjorde då. Att veta i efterhand att han ljög om det som gjorde mig hel, och att han ljög om det som betydde som allra mest för mig. Ja det är det som så gjorde ont, i flera flera månader. Jag hade förlorat mig, jag förlitade mig på honom. Men ändå efter flera gånger och månader och år så trodde jag på tillit. Det är ditt fel att jag aldrig någonsin kommer kunna känna mig säker, jag är livrädd hela tiden, livrädd över att bli lika sårad igen. Jag har aldrig haft så ont, aldrig någonsin har jag velat dö som jag ville då, vissa runtomkring stöttade men de andra ja de sparkade på mig som redan låg ner. Kommer aldrig någonsin kunna kolla på dig på samma sätt, så jag blir förvirrad när du är trevlig, jag blir orolig. Jag är så van med de elaka och grymma att snällheten är som en chock. Kommer aldrig förlåta dig för att göra det djupaste såret hittils i mitt 15 åriga liv.jag är bra lyckligt nu, även om det förstörde mig totalt har jag fått tilllbaka allt och börjat om och det är mycket bättre nu. Jag tog mig upp till toppen igen och det är jag lycklig för!

Av elin danielsson - 8 juni 2013 18:10

Jag sitter här i min säng och tänker tillbaka på de tre åren på högstadiet och börjar inse allt jag har tagit mig igenom och förbi, jag är nog stolt över mig själv över hur långt jag har kommit och vad jag har klarat av, fastän att allt inte alltid varit lätt så har jag faktiskt oftast stått upp ganska bra för mig själv, nu är det ända jag kan tänka på är att det är sista veckan med 9A sen åker alla... usshh..

Av elin danielsson - 2 juni 2013 13:06

Just nu är det bara 2 veckor kvar av grubdskolan, och jag är klar med allt! Två veckor av lek och skoj med min underbara klass som snart kommer splittras! :(
Men jag är redo nu för att gå vidare, är trött på skolan men kan inte vänta tills jag börjar gymnasium :)

Presentation


Respect your haters, they´re the only one who thinks you´re better.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards