elindanielsson

Alla inlägg under september 2012

Av elin danielsson - 22 september 2012 15:08

Ännu en serieseger!! 

nu står det 2 guldhattar hemma på min hylla! den du!


ikväll blire selins med brudarna sen hem till Moa för sleep over/ filmkväll:)

wonderful! 

Ja jag har haft det bra, skolfoto, spexfoto osv... :)

OH! jag glömde nästan! hockeyn har ju börjat, och det kändes så sjukt 

jävla skönt att bara ta på sig utrustningen och knyta på skridskorna! 

UNDERBAR KÄNSLA!  


           

Av elin danielsson - 15 september 2012 22:44

Wiiiiii!! 

serieseger med Vansbros Damlag! 

Så sjukt gött, man fick spela oxå! 

imorgon taggar jag för ännu en till serie vinst! 

fast med flicklaget! så sjukt taggad!!

       

Av elin danielsson - 11 september 2012 21:02

nu är det så att...

jag har en vän som jag ofta var osams med förut..

pga av pojkar osv...men när vi väl sket i pöjken och blev sams

upptäckte vi att vi gillar samma saker, men även hatar samma saker

vilket är ännu bättre!

hur kul är det inte att sitta och prata om saker du hatar med nån som tycker samma sak!

grymt juu!

ja men alltså man missar ganska mycket genom att vara osams och sura över en sån sak,

när man egentligen ska vara brabrabra kompisar! :)

jag tror att du fattar vem du är! älskar dej vännen :)

M.

Av elin danielsson - 11 september 2012 20:54

Hello!

nu var det ett tag sedan.... men jag har haft fullt upp!

jag har varit i skolan och jag har kollat på fotboll

och umgåts med underbara personer :)

men på söndag är det en sjukt viktigt match i malung!

vinner  vi den..... vinner vi serien!

Sen på måndag är det skolfotboll! sjukt gött!

Då SKA jag spela ute helt enkelt! :))

Snart börjar hockeyn oxå! sjuuukt gött de!

som jag har längtat! Så skönt att komma ifrån fotbollsdramat...

Fast tjejerna dom får jag även stå ut med på hockeyn iaf iår! :)

allt rullar på som fan, :)


     


do you know that i fucking hate when you do that.

Av elin danielsson - 5 september 2012 21:38

rubriken säger allt fan.


fast kvällen blev lite bättre med syrrans dator, en varm dusch

och pluggning till moppekort. fast det e jag totalt värdelös på så..


nu ´ska jag bli frisk!


Presentation


Respect your haters, they´re the only one who thinks you´re better.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards