elindanielsson

Alla inlägg under april 2012

Av elin danielsson - 28 april 2012 22:31

I've been afraid to say it, say it
But I really truly feel it
There's no way I can ignore it
I've gotta say it today
Don't want you slipping away
I've gotta say it today
'Cause I really truly want it
There's no way I can ignore it
I've gotta say it today
Don't want you slipping away
Say it
 

Av elin danielsson - 26 april 2012 19:01

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst  finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring

Det  fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag  kunde inte andas tillslut

Du säger att du minns och att det känns som  igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Och jag som  trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart  har du tagit vägen..

___________________________________________________

jag saknar dej så otroligt mycket.

det e psykist jobbigt att inte veta vad du tycker och känner..

det blir bara jobbigare och jobbigare för varje dag som går..

jag hoppas att DU förstår, att jag älskar och saknar dej dude


   

Av elin danielsson - 22 april 2012 14:11

jag och min lilla syster och  hennes pappa var 

på Eric Saade i fredags i rättvik, det var super kul, 

och han var super bra! 

både jag och hanna åkte hem med ett leende på läpparna!

det va riktigt roligt faktiskt! 

Konserten höll på i en timme och 40 minuter, så man fick

ju ganska ont i röven, men de va det värt! 

det va så mycket ljus och sånt så jag lyckades inte få någon bra bild.. 

jag har ju heller inte världens bästa kamera..


Av elin danielsson - 19 april 2012 10:29

galen på svenskan. herregud

ska inte svenska vara enkelt?

nej, fyfan för satsdelar och svenska.

snart ska jag dra ner på idrott och köra på;)

alltid lika kul med idrott ;)

Av elin danielsson - 18 april 2012 16:53

det är så att vi skulle inte ha haft någon

hockey avslutning, för vi åkte på cup.

men nu har dom bestämt sej för att vi ska ha det

iallafall, men nu kan inte jag på fredag, och dom

vägrar byta dag.

men de jag e mest arg på är att dom har ringt till dom andra

och frågat när dom kan, men mej har dom fullständigt skitit i.

så jäääääävlAA frustrerande!


Presentation


Respect your haters, they´re the only one who thinks you´re better.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards