elindanielsson

Alla inlägg under maj 2012

Av elin danielsson - 27 maj 2012 15:31

Underbara väder!

Har solat, fiskat och umgåts med familjen och vänner!

Eftersom jag fortfarande är förkyld och moa är knä skadad så blir det

att kolla på matchen idag med henne! :)

Lite brun har man väl blivit  :)

och en ur grym låt kommer här! payphone!

I'm at a payphone trying to call home
All of my change i've spent on
you
Where Have the times gone baby
It's all wrong, where are the plans we
made for two

Yeah, I, I know it's hard to remember
The people we used
to be
It's even harder to picture
That you're not here next to me
You
say it's too late to make it
But is it too late to try?
And then that time
that you wasted
All of our bridges burnt down

I've wasted my
nights
You turned out the lights
Now I'm paralyzed
Still stuck in that
time when we called it love
But even the sun sets in paradise

I'm at a
payphone trying to call home
All of my change I've spent on you
Where have
the times gone baby
It's all wrong, where are the plans we made for
two

If happy ever after did exist
I would still be holding you like
this
All those fairytales are full of it
One more stupid love song I'll
be sick.

You turned your back on tomorrow
Cause you forgot
yesterday
I gave you my love to borrow
But just gave it away
You can't
expect me to be fine
I don't expect you to care
I know I said it
before
But all of our bridges burnt down

I've wasted my nights
You
turned out the lights
Now I'm paralyzed
Still stuck in that time when we
called it love
But even the sun sets in paradise

I'm at a payphone
trying to call home
All of my change i've spent on you
Where have the
times gone baby
[| From:
http://www.elyrics.net/read/m/maroon-5-lyrics/payphone-lyrics.html |]
It's
all wrong, where are the plans we made for two

If happy ever after did
exist
I would still be holding you like this
And all those fairytales are
full of it
One more stupid love song i'll be sick

Now I'm at a
payphone...

[Wiz Khalifa]
Man f-k that sh-t
I'll be out spending
all this money while you sitting
round
Wondering why it wasn't you who
came up from nothing
Made it from the botton
Now when you see me i'm
stunting
And all of my cause a way to push up a button
Telling me the
chances I blew up or whatever you call
it
Switched the number to my
phone
So you never can call it
Don't need my name, or my show
You can
tell it i'm ballin'
Shish, what a shame coulda got picked
Had a really
good game but you missed your last shot
So you talk about who you see at the
top
Or what you could've saw
But sad to say it's over for it
Phantom
roll out valet open doors
Where's the car way, got what you was looking
for
Now ask me who they want
So you can go take that little piece of sh-t
with you

I'm at a payphone trying to call home
All of my change i've
spent on you
Where are the times gone baby
It's all wrong, where are the
plans we made for two

If happy ever after did exist
I would still be
holding you like this
And all these fairytales are full of shit
One more
fuckin' love song i'll be sick

Now i'm at a payphone...


Av elin danielsson - 25 maj 2012 19:54

Tjenare!

idag har det trots att jag har blivit förkyld, och missar då matchen idag,

varit än grym dag. Dagen har spenderas med underbara personer i underbara 8a!

det blev sol, promenad, kortspel, fotografi, och glass i stora lass!

jag känner livet rullar på som fan. Underbarare blir det ju faktiskt inte?

fast perfekt skulle det varit om jag var frisk och kry och just nu stog på en fotbollsplan

i Färnäs. Men men..

Jag har fiskat med min lillebrorsa och busat med min lilla fia agnes!

Längtar tills imorgon eftersom att då blir det att träffa andreas och **fira**

6 hela månader tillsammans! wiiho.

nu ska jag bara chilla och checka lite tv! awesome!!

lite bilder ifrån dagen!

       

Av elin danielsson - 24 maj 2012 21:06

fotboll, fotboll och åter igen fotboll!

match i imorgon med damlaget.

idag har jag tränat och haft två idrotts lektoner.

veckan har varit vanlig, och det kännns sjukt skönt att betygen sätts

imorgon och jag har gjort klart allt arbete i 8:an!

känslan är ju sjuuk..

man blir ju lite deprimerad när alla säger ja nu är det våran sista biologi lektion i 8:an te.x

men endå blir man peppad till sommarlov, men hösten längtar vi då inte efter..

men med en hel veckas solken och skola och vänner och familj, kan man ju inte bli annat än

glad. :)

Det finns ju några som njuter av solen iaf! :)) Underbara syster ♥

 

Av elin danielsson - 18 maj 2012 22:14

Jag har skrivit mina regler
Ingen fick ändra på dom
Jag tog första bästa vägen ut
När någon bad mig tänka om
Det kanske kommer kännas
Det rår jag inte för
Jag skulle inte ens vara hälften
utan det jag gör
   

Av elin danielsson - 18 maj 2012 22:00

inte så mycket skola kvar, mest lek och skoj!

fyfan va gött!!

  

Av elin danielsson - 13 maj 2012 09:04

Idag blire fotboll igen!

Match idag, match imorgon, match

på onsdag! 

Det blev vinst igår med 3-0 mot malung, sjukt skönt!

idag är det match med damlaget, mot "jag kommer inte ihåg" i   äppelbo kl 3 :)

tagga!!!!!!

Av elin danielsson - 11 maj 2012 19:22

hejsan!

hela veckan har man varit i skolan, tränat fotboll

och i onsdags åkte jag till andreas.

nu i helgen är det fotboll som gäller!

imorgon är det liten träning med damlaget, sen match mot

malung med flicklaget. Sen på söndag blire match med damlaget.

Sen blir det väl bara att chilla hemma i helgen eftersom Andreas är i ludvika

på nå golf skit, vettefan asså. sjukt tråkigt enligt mej, men klart han ska åka!



ohh, dessutom har jag och Moa ägt ut Rasmus och Emil på kotten de senaste gångerna

det e bara så att jag o moa e bäst på det! fyfan va bra vi är!

nej nu ska lag börja ladda inför imorgon :)

seeyyya ;)

Presentation


Respect your haters, they´re the only one who thinks you´re better.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards