elindanielsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av elin danielsson - 30 augusti 2012 21:42

                       

Av elin danielsson - 30 augusti 2012 21:33

hejsan, dagarna går upp och ner..

det e seriöst som en bergodalbana.

Idag har jag varit i skolan, och haft teori vid körskolan..

åh, jag blir så arg på allt och alla.

blä

Av elin danielsson - 27 augusti 2012 20:07

Tjena känner att det e dax att blogga lite, ;)

just nu idag har jag varit och kollat på min fotbollsträning eftersom

min benhinneinflammation börjar bli ganska kraftig, så med brist på annat

ska jag stå de sista matcherna, :(

skolan rullar på som vanligt,  folk hit och dit, men nu har jag nog äntligen hittat en moppe iaf,

dock är jag lite osäker på att köpa den, men vill ha den. ( olika anledningar)

tjaa, vad ska jag säga?

hej o hopp, saknar andreas oxå.. dock mår han dåligt just nu så har inte

träffat han på ett tag

det rullar på liksom

Av elin danielsson - 24 augusti 2012 22:25

okej, så här är det! 

jag har varit i sälen, skit ,kul! 

jag ska ta moppekort, yeeyy, hhar börjat skolan

och är nöjd med schemat, klassen är som vanligt härlig 

imorgon drar jag på match med damerna sen fort fort hem så jag hinner till floda, 

på söndag har jag match igen, med flickorna, det e mycket på nu, 

wiih, det rullar på.. 





why do i care? 

i don't need you. 

don't wan't you. 

so why do i still care. 

o i hate this stupid feelings. 

 

Av elin danielsson - 17 augusti 2012 22:12

Fotboll hit och dit,

Sol hit och dit,

Sommarlov hit och dit,

På måndag drar jag till sälen med min klass och

fjällvandrar! wonderful!

men jag saknar min andreas som jag inte får träffa förens om en vecka..

det suuger..

ja jag orkar inte skriva så mycket, höööj

Av elin danielsson - 11 augusti 2012 20:17

Idag var jag och min kära vän Sanna på flygfesten, 

det finns inte mycket mer att säga än att vi hade sjukt kul 

och vi kollade naturligtvis på flygplan! ;)

                 

Av elin danielsson - 7 augusti 2012 21:54

Days go by
And yeah I've always got you on my mind, oh
Cause I keep you with me
Say your name
I cant touch you but it feels the same, oh
Cause I keep you with me.



Av elin danielsson - 7 augusti 2012 21:24

hejsan allihopa!

det var sjukt kul i uddevalla, vi slutade 2:a i b.final :)

vilket vi blev nöjda med! det var även disko på

lördagskvällen, det var dock inte världens bästa disko, men det var ju kul att gå ut och göra något iaf :)

jag stog i mål hälften av matcherna enda tills jag stukade fingret, det hända massa olika saker som jag blev

sjukt irriterad på. men det ska jag fixa.

och på vägen hem hände det en hemsk sak!

conny och tobbans bil ( våra tränare) som även moa och emma satt i körde rätt in i en buss,

dock var det inte deras fel, utan bilen framför bussen som svängde utan att blinka.

det gick endå bra eftersom ingen blev skadad, och ingen mer krockade, och det var en snäll man som bodde

där i mellerud, som hjälpte oss att fixa bilen, så vi kom iväg efter en och en halv timme, dock blev hemresan väldigt

lång pga av det då, så vi var inte hemma förens 00.00,


Idag tisdag kom min kära moster och hennes familj på besök enda ifrån norrland, dom ska vara hät i ungefär en vecka :)

sen på torsdag ska jag träna och sedan spela match med damlaget på fredag :)

sen är det flygfesten och trollbröllopet och även hockeyupptakt i helgen! wiiho! :)





 


Presentation


Respect your haters, they´re the only one who thinks you´re better.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards