elindanielsson

Alla inlägg under februari 2013

Av elin danielsson - 25 februari 2013 09:41

just nu sitter jag ensam i malung och väntar på att andreas

ska komma hem ifrån sälen. Men med så här fint väder kanske man ska ut och sola lite till och med ;)

Känns skapligt skönt med lov, och just nu längtar jag bara till sommaren eftersom jag

känner på mig att den kommer bli awesome!

menmen, nu ska jag ta och göra något.

Av elin danielsson - 21 februari 2013 20:45

Vad skulle jag göra utan dej älskling, du finns alltid där för att stötta mig. När jag än behöver dig, ja då finns du där, 

jag skulle nog inte kunna tacka dig med ord för att du finns och är här. Jag är så oerhört glad att du är kvar här bara 

för min skull, jag skulle inte ens klara mig en vecka utan dig tror jag. En dag utan dej känns som 1 vecka, det himleska 

momentet när jag får träffa dej, det bästa som finns ja Andreas det är du. Du står alltid på min sida även om du vet att 

jag har fel, jag tycker att de flesta förtjänar en kille som dej. Jag älskar dej mer än allt annat och jag hatar att vara utan

dig allt för länge. Andreas, dej kommer jag aldrig släppa för att du är helt otrolig! 

   

Av elin danielsson - 20 februari 2013 21:08

Blir så less på vissa människor,


Ska hålla på och fjanta sig och olika sig


För småsaker, herregud väx upp och inse


Att vi inte är 12 längre, blir så jävla irriterad.


Nog trodde jag att vissa var mognare än så, men snart


Är det lov som tur är så man slipper se vissa människor


På ett tag hur vad skönt!

Av elin danielsson - 5 februari 2013 18:22

hejsan! ville bara säga att vi gick vidare till

stockholm och tv-pucken, och sdan kom på

på andra platsen i själva cupen! :) Underbart! '

     

Presentation


Respect your haters, they´re the only one who thinks you´re better.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards