elindanielsson

Alla inlägg under juni 2012

Av elin danielsson - 29 juni 2012 13:45

Ja i helgen ska jag väl bara sitta på pass på pepe cup..

Hela lördagen spenderas nere vid Vanåvallen

Sen blir det träning Måndag, och MATCH ´tisdag!!!

Jag älskar att spela!! Längtar till Tisdag nu!

Sen är det vansbrosimningen nästa helg vilket innebär att kolla på

min klass som simmar eftersom simma inte är min grej ;)

Och även pass då :)

sen har jag inte så mycket mer planerat, än att vi ska till Uddevalla på cup i Augusti, sjukt gött!

längtar som satan! Sen hoppas jag att det blir lite sol så man kan få lite färg :)


Av elin danielsson - 29 juni 2012 13:40

Min vecka, har innehållit Malung med sanna, fått mitt busskort, umgåts med

underbara lilla Elias!

Och fotboll såklart! :)

           

Av elin danielsson - 24 juni 2012 20:53

Äntligen!

den 19 Juni fick jag en liten lillebror, som vi har väntat!

han var ännu sötare än vad man hade väntat sig!

underbara lilla liv!

Och lilla Agnes är då världens bästa storasyster och håller och klappar på

den lilla  bebisen! man blir ju nästan tårögd när man ser det! :')

 

Av elin danielsson - 17 juni 2012 18:38

I helgen har jag spelat fotboll med damlaget och vann med 3-2 efter det blev det lagfest!

på Lördagen var jag på bio med Linn den

 hette LOL och var sjukt bra!

Idag har jag varit i järna på marknaden,

 vilket sluta med regn och oska..

För det mesta väntar jag bara på ett syskon :)

Vilket borde komma snart.... hoppas vi :D

I morgon ska jag till malung, sen fotbolls möte och efter det träning :)

jappjapp,

 


Av elin danielsson - 12 juni 2012 19:29

Sommarlovet börjar väl stadigt

men dagarna rullar på otroligt långsamt..

Men endå kommer jag börja 9:an innan jag vet ordet av..

Åh.. inga fotbollsmatcher på ett tag heller..

massor av saker att sälja..fyy..

jag orkar verkligen inte alltså..

usshh..

   

Av elin danielsson - 9 juni 2012 21:02

känlan man får när man tänker tillbaka på gårdagen,

och inser hur kul man hade med sina underbara vänner!

Den dagen jag sent kommer glömma!

Vi avslutade årk 8 på världens bästa sätt!

Jag r så fruktansvärt glad och nöjd över gårdagen!

Älskar er mina vänner! ♥

Av elin danielsson - 9 juni 2012 14:18

VADÅ BRA NATT?!

jag hade så sjukt kul igår i leksand!

bra ös hela natten!

SÅÅÅÅÅÅŨJÄ**LA KUL!

vi öste bara på discot typ hela kvällen ifrån

kl10 till kl. 1:)

så sjukt kul, och alla bara släppte lös!

nej så fruktansvärt roligt! :))


I can't control the way I'm moving hips
Bet you never ever seen me like this
I'm a monster on the floor I can't quit
Now I know it's automatic!

Presentation


Respect your haters, they´re the only one who thinks you´re better.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards